Tisdag

igår kom maddy hit och kolla på film med mig. haha, "jag hör inte" , "jag ser inte" haha, "du varken ser eller hör" :D järnets änglar då, hm ja. Det fanns egentligen ingen poäng i hela filmen ;p haha. den var rolig då och då! men annars var den väl ja inte vet jag. efter maddy kört hem la jag mig i soffan och kolla på tv. däckade klockan två och vakna halv sex, då traskade jag över till sängen och sov till 12 :) nu ska jag göra vid mig lite, och sen blir det att fixa lite och ikväll är det träning, woooho! bye then.


det blir bara värre & värre.. det gamla var bättre!


Kommentarer
Postat av: maaadix

haha, nej. men vem har sagt att du var bra på att hyra film? ;) dock var MONA grym:D

2008-07-08 @ 22:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback