I never really cared until I met you'

jodå då är man serieledare nu efter att ha spöat Önnestad med 4-3 :D varit dålig uppdatering på senaste, men har inte hänt speciellt mycket.. siesta i lördags och det var sjuktkul :D god pizza också iaf, haha.. kände inte att jag levde förrän imorsre, haha det är gött.. drog till skolan och då fika vi bara med per och sen skrev vi klart svenskan, slutade typ tio, lönt! blev stan sen, köpte en klänning till studenten så man kan vara lite snygg :D haha.. sen kollade jag och linney på skattjakten, blev nersprutad med vatten, tack mina kära vänner :) "vad tycker vi om ettor och viki, vad tycker vi om ettor och viki.. osv" tack madde, sandra, sara och anna ;) begav mig hemåt och sen avr det fotbollsträning, TRODDE JAG; det var någon jävla aerobic skit och jag hatar det så fick ett litet utbrott och inte ett leende kunde jag pressa fram förrän jag gick ut och lämna lasses trippeltång :D hahaha. utspark imorgon, jag e laddad. och sen är det ju tyvärr avslutning klockan 10.00 på onsdag, ORKA! :) men det blir bra. måste ju tydligen komma för resten av klassen vill det, inte lätt att va poppis, HAHAH.. :)  nej nu har jag inte tid med detta mer.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Allt för dig vännen! ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback