it's whatever you like

ännu en helg har passerat, igår var jag inte mycket till människa, blev sängliggandes hela dagen. idag hade jag däremot saker att göra, tömma både min o syrrans bokhylla eftersom att det ska säljas. sortera bland mina saker från min bokhylla.. :D haha! hittade mtt gamla spice girls album och backstreet boys, haha gulligt. sedan hämtade jag äntligen min film, kejsaren is lovelie. körde till david sen, hihi o kolla fotboll med oskar, pilla, gustav o maria.. trevligt :) ska nog göra mig i ordning för sängen och kolla klart kejsaren nu, =) good night everbody <3

och, ibland vill jag att saker o ting ska va som de va förut,
det började bra o slutade fel, men om du ändå bara ville
förstå o inse sanningen i det hela, hade allting varit som
det egentligen ska... (ångest), i miss you.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

svar: ja vi måste planera lite. vi får ringas. men det bästa av allt; på lördag ses vi!!! :):)

Postat av: Nathalie

ja ja.. vi roar oss nog hemma hos dig ska du se :) haha. ja ring då! :) puss baby

2008-06-23 @ 18:24:44
URL: http://nathalieelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback