onsdag

ojoj, har varit dåligt med update här ; D haha! inte för att jag har så mkt att skriva iofs men ändå.. fick min avi till körkortet i måndags så har iaf hämtat ut det. haha, skitfult så klart :D sen var det ju träning, lugnt eftersom det var match igår.. iaf så körde vi att man skulle ha vars en boll och sedan skjuta iväg dom andras, den man körde när man var typ 7 :D haha, men jag och emma ville vinna, så jag vaktade hennes o min boll medans hon sköt iväg alla andras, haha bäst! och sen igår då så var det match, HAHA! vann med 1-0, nån gång får vi ju vinna med lite ;) haha.. vi spelade inte jättebra matchen genom, men dom hade inte enda målchans och vi hade några få, så var mest en kämparmatch om jag får säga mitt. (jag håller med frida fullt ut) , ha! efteråt blev det film, Juno, haha den var faktiskt bra, så den kan jag absolut rekomendera! :) idag ska jag och madde kolla på film, cassandras dream och two weeks. sen ska sara ansluta och sen blir det fobollskväll, IFK och sen EM! =) sen blir det jobb, torsdag, fredag & lördag, o på lördag ska jag skjutsa syrran till fjälklinge klockan 07.00, och hämta henne 00.00 i knislinge *snark* plus att olga, my, nathy och carro ska anlända eftersom att vi ska till Liseberg på söndag!! just det, Cilla ringde mig igår, så har bestämt några dagar jag ska jobba, sen att jag inte kunde hälften av dagarna är en annan femma ;) men nu ska jag bege mig! tjadå lovers <3

Kommentarer
Postat av: Cilla

Ja det är definitivt en annan femma... Låt mej veta om du inte känner för att jobba, jag kan och kommer att ringa in andra isåfall så att du kan arbeta på Hemmakväll istället och fortsätta att klippa hemma...It´s up to you!

2008-06-27 @ 00:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback