onsdagnatt

jag och madde kollade på two weeks, inte alls bra! sedan blev vi hungriga (för ovanlighetens skull), körde och köpte kött och lite så.. skulle ha efterrätt med, marängswiss, vi glömde köpa grädde o bananer, överlevde utan grädde då jag hittade några bananer i kylen :D dessutom fick madde diska hemma hos mig medans jag snacka lite med syrran, haha. vad har man annars vänner till, skämt o sido maddy! plockade upp sara med innan vi begav oss till österås och vilken match det blev, tänkte pysa i 80e minuten för att se turkiet - tyskland, tur var väl att vi inte gjorde det.. att vända 0-2 till 4-3 är underbart, speciellt om 4-3 målet kommer på tilläggstid ;) kunde iaf inte sitta still på läktaren! ha, sen blev det EM, gud vad segt.. usch nej! fastnade här såklart, ska alldeles strax sova, klippning klockan 2 imorgon! god natt vänner <3


jag har tappat det, tappat det helt & hållet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback