det är inte du

igår då ja.. emma kom hit och skulle hjälpa mig att välja kläder, haha, fyfan vilken evighet det tog. men tillslut så. begav oss till farozon och överraskade johan, där jag skulle klippa honom =) stackarn blev helt nervös, men det blev bra, tycker jag iaf :D haha. sen åkte jag till gunnar, jag, hon och madde korkade upp. jag och min fyra äppelcider, om jag var trött på dom:P snyltade lite rum&cola av mange, mumma, haha. och turkisk peppar blev det också :D linn du får tillbaka det nån gång, haha!! sedan anslöt även jippsan och kitty :)
begav oss till björket, ett jävla tutande i bilen på vägen dit :D haha.. så nervös som jag var när vi skulle gå in har jag aldrig varit , vaktfan (A) men jag löste det till slut. haha tur var väl de, väl inne flödade spriten och det var dans till max. tack för en förjävla rolig kväll brudar. jippsan, dags att hänga på oss fler gånger, du har missat en del:D haha.

idag var det pest och pina att gå upp, mådde bajs rent ut sagt, och då ska hela dagen börja med den traditionell  påskfrukost, vilket innebar att vi skulle skåla ;o japp första gången jag testade på det här med en återställare och tro mig baileys har aldrig varit så äckligt förr.. fy fan!! efter detta spektakel, sov jag resten av dagen och halv sex fick jag stiga upp för att bege mig till anna.. fick god mat, och jag stod för chips och dippan (FYFANVADGOTT) .. nu ska jag nog snart decka igen, en kopp te och så. en annan har ju match imorgon, igen.. emma vi måste lära oss att säga nej till sånt :D haha. tack och hej !

Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha vad hönde när ni skulle gå in? berätta berätta berätta :D

Postat av: Nathalie

haha fan va roligt :)

2008-03-23 @ 23:24:09
URL: http://nathalieelina.blogg.se
Postat av: Nathalie

ja hittar jag dom i lund så ska jag köpa dom

2008-03-25 @ 19:41:32
URL: http://nathalieelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback