"i need a girl i can fuck in my hummertruck"

jag är frisk... :D ingen sträckning mer!!!! iaf, ifredags var det tacokväll
med madde, sjukt gott. sen tittade vi på lejonkungen 3, haha jag älskar.
blev lite björn gustafsson också, guuud den killen älskar vi. <3 grr.

igår var det att stiga upp tidigt (halv elva) haha , det var match på schemat!
match nere i södra sandby mot hardeberga ;o haha. det gcik sjukt bra
i första, medvind och vi ledde med 0-2. tyvärr hade vi ju motvind i andra
och fick fem mål i röven. men var ju bara träningsmatch ;D så det så.
sen var det dags att bege sig mot bygdegården, 20 årsfest, bättre sent
än aldrig :P haha. god mat, mycket god efterrätt ;) trevligt sällskap och
en kanon kväll. mn bästa vän för kvällen var golvmoppen, kärlek till den:P
traskade hemåt rund halv två tiden, då var jag nöjd.

idag har bara varit en sjukt seeg dag, passat hunden och varit otroligt
sugen på godis. och jag får inte det förräns NU ;p haha. så ska pysa
och köpa det nu, förresten ska till jönköping på tisdag med cilla , gött.
 tack och hej gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback