I tried to be chill but you're so hot that i melted

inga mer körlektioner nu, fan vad br jag är :D haha. nu är det bara den tunga biten kvar, teorin. avklarade lektion4 med lasse idag. niclas är för jävla rolig han. haha! kände att han hoppade på mig några gånger, haha.. förövrigt fryser jag något fruktansvärt mycket, jag förstår det inte. + att vi ska ha löpning på träningen idag. och jag hoppas att efter kvällens träning kunna avslöja min hemlighet :D praktik imorgon och larsson (pumba) sen. sen är det tamejfan lov igen och wolvega i nästa vecka, äntligen. ska glassa runder med emma, hoppas på en aningens bättre väder där ja (=       nej nu ska jag åka til träningen, hejdå!

image29

Kommentarer
Postat av: Nathalie

du ska fan inte glassa på träningslägret du ska löpa som aldrig förr :D

Postat av: sandra

Fyyyfan vad bra man mår nu efter löpträningen ;D

2008-03-19 @ 22:37:12
URL: http://heingard.blogg.se
Postat av: erica

vafaaaan, missa jag hemligheten ?

2008-03-20 @ 00:27:55
URL: http://icouldlickyourthigh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback