ännu en ny vecka

helgen är över och det är ny vecka :) helgen har varit ganska bra om man säger så! i fredags var det apu och det var najs, pimplade lite vin, aldrig fel på en fredag! haha, sen var jag i qpoolen och kolla fotboll och efter det blev det lite raggarrundor i stan, och donken (SÅKALRT) glass OCH hamburgare! ahha ovanligt.. i lördags var det jubb och sen syppe. Q-bar såklart, shotrace med madde, typ sådär 5-6 shotar i rad, tack alla ;D haha.. igår behöver vi inte prata om, det var ganska illa.. haha! jaja så kan det gå..

Iaf så är det ny vecka och den gillar vi. på onsdag ska jag färga maddes hår inför projektet, torsdag är det fotografering som gäller :D och på lördag åker jag upp till sthlm för craft color utbildning, (tacktacktack Cilla) , sen hur jag ska klara mig i sthlm är ju en helt annan sak. nu har jag inte tid med detta mer. later =)

Kommentarer
Postat av: Dahl..

Så ni kör på Q-bar utan mig =((((

hehe hoppas du hade kul vännen. och du svara på mitt mejl!!! ;p

2008-11-18 @ 09:27:57
Postat av: Cilla

Du kommer att glänsa med din kunskap i Stockholm jag är inte ett dugg orolig för dig, bara enormt stolt för att du är så duktig.... men lite orolig för din sömn på tåget är jag faktiskt... Kram

2008-11-21 @ 01:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback