HIF - cup

kan börja med att säga att jag hade sjukt kul i torsdags. haha och snygg var jag med :D däckade ganska hårt hos syrran efteråt. och sen var det praktik igår, var ganska seg fram till lunch men sen så! :) på kvällen låg jag bara hemma i sängen och kolla tv, det var skönt! :)

idag har jag tillbringat halva dagen i qpoolen, trevligt. synd bara att vårt lag åkte ut :( hoppas det går bättre för oss imorgon. jag är riktigt laddad trots att vi samlas 8:15! haha... snart kommer madde och hämtar mig, tror jag, hon skulle varit här halv men hon är sen :o ska käka taco och lite så hos syrran eftersom hon åkte till kroatien idag, så vi har hennes place för oss själva. tror jag kommer spendera största delen av veckan där :D

Nu ska jag packa ihop mig och mina saker! :) byebye.



Kommentarer
Postat av: Marcus

Haha! Lätt den snyggaste poggen någonsin!

Postat av: Snez

Klart dom åkte ut, dom mötte ju oss i 8delen ;D hähähä! lycka till idag!

2008-11-09 @ 09:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback