how do you sleep while the rest of us cry

idag, på min lediga dag har jag skrivit klart mitt tal (för en gångs skull) ska bara öva in det till imorgon nu. haha! har fixat med utklädnaden till imorgon med Alicia också, kommer bli så sjukt sexiga. eller inte! men det får gå, kan inte komma som Spice Girls som de flesta andra ska :p har fått bilder av Carina från gymnasiemässan, dom som jürgen tog. så sjukt stark är jag.

Snart är det också helg igen, underbart, blir mys/tacokväll med madde på lördag hos syrran (som åker till kroatien samma dag). och på söndag är det HIF-cupen! KULKULKUL! kommer även att bo hos min syster nästa vecka! attans måste skriva loggboken med. ska va inne denna veckan :O not good!

'det är verkligen ingen vidare mening med att uppleva intressanta saker som "översvämmningar" om man inte får vara två om det. det är bra mycket trevligare att vara två.'

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback