rubriker är överskattat

   har varit ledig idag, hur underbart är inte det då? :) var nere på salongen vid två och färgade maddes hår, blev så sjukt snyggt, jag är nöjd ;) haha.. ska till sölvesborg och fota imorgon, jag längtar som fan, det är det som är det roligaste!!! :D men innan det ska vi ha redovisning/debatt , judendom mot islam.. jag har inte pluggat nåt. måste nog göra det snart om jag ska klara de ;p HE HE!

BTW, Snezana Stanic 20 år idag, "ja må hon leva ja må hon leva, osv" mohahahah :D SRETAN TI RODENDAN!! =D

Kommentarer
Postat av: Snez

TACK SÅ MYCKET ;D hoppas vi ses snart igen ;D köttakötta! ;p

Postat av: Nathalie

sv: woho. men tyvärr inte som du! ;);););)

2008-11-21 @ 08:31:04
URL: http://nathalieelina.blogg.se/
Postat av: maaaadix

ja, sjukt bra blev det. tack tack tack :) have fun in estocolmo! :)

2008-11-21 @ 22:02:30
URL: http://madiix.blogg.se/
Postat av: Ponnyplutt

Du,slyyna!! Du är sämre än mig på att uppdatera nu ;D

2008-11-23 @ 15:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback