sådär på en måndag

    ikväll är jag så galet uttråkad , var med alicia en stund innan och jag kör bra ;D haha! mitt största problem just nu är om jag ska bege mig till syrrans place och slagga där.. eller hemma?! nåja.. blir en lång dag imorgon, skola 11-17 , jag ska klippa en skäggis, (pappa), sen träna 20-21:30. sen däcka för på onsdag är det skriftligt nationella , yey (not). hejdå!

(har slängt iväg ett mejl till Emma också, hoppas verkligen på svar snart)

"han är sååå snygg"
- neeeeeeej.
"han är charmig iaf då."
- neeej då är han mer snygg än charmig! / hahahaha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, sååå bra!

Postat av: Snez

har en mycket fin bild på dig på datorn, hahaha. madde råkade skicka fel! HAHAHA den e rolig viki!

2008-11-11 @ 12:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback