bad day'

en liten uppdatering kanske? okaj då.. har faktiskt inget spännande att dela med mig av, haha ;p mycket intressant programråd i tisdags, var en från gesällnämnden och prata, och gesället verkar faktiskt inte alls så jobbigt och tufft som jag trodde. så kanske klarar man av det på första försöket? självklart ;) man ska tro på sig själv vetja. nåja annars har det inte hänt så mycket i dagarna. apu idag, fönade vågor, woooho. jag börjar bli ganska grym på de faktiskt :D lycka!!! ni anar inte ;) haha.. sen körde jag till mäddy, käka taco och sen krängde vi chips och dippa. MUMMA! kollade en del på tv, sing a long, singing bee, lite idol och så :) kom hem för en liten stund sen och precis innan jag stängde av bilen så kom 'bad day' på radion. min och maddes låt, haha.. helt sjukt, inte hört den på år och dar. madeleine nygren bonnier, bästa vän <3 .... imorgon blir det iaf fotbollsmöte, sen shopping med fritte och annat fix med lagfesten! på kvällen ska jag jobba.. och sen hem och sova, ska vara utvilad till tusen på söndag! :)


denna bilden förklarar hur jag känner mig nu.., (förvirrad)

Kommentarer
Postat av: Marcus

Ushdå Bad day skall man inte lyssna på en fredag! :) Alla andra dagar funkar den. =) Hoppas allt är bra! :)

Postat av: maaadix

<3

2008-10-18 @ 11:34:13
Postat av: Nathalie

sv: på din emma? jo visst :D hade varit askul. nu vet jag ju hur man gör ;)

2008-10-18 @ 16:13:40
URL: http://nathalieelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback