party like a rockstar...

måste börja med att berätta att jag i onsdags tog tag i mig själv och sprang slingan ;o antagligen inget som kommer upprepas inom en snar framtid, haha, gött var det. dessutom har allt till mitt och nathys projekt fixat sig, bara att sätta igång :D anyway, ifredags blev det "klassfest" , haha vi blev abra fem, eller ja sex sen när sarah kom :D och efter att nathy kommit då hennes tåg blev 1 timme och 40 minuter försenat för att tåget kört på en cykel på spåret, haha :D blev att vi begav oss ut till wä på någon bonnafest, verkligen , in till kstan igen där jag spenderade en och en halvtimme på stationen tills tåget 00:50 tog mig till stan igen. hade iaf trevligt sällskap, Ellen och Elna(?) , pratade massa gamla minnen med ellen, wooh :D väl inne i hässleholm drog jag till kingan och sen qbar, hyfsat trevlig kväll faktiskt! igår blev det jobb , rätt lugnt faktiskt! sedan blev det impulssyppe med Joann, skittrevligt :D woho, haha.. även denna kväll blev det Qbar :) trevligt trevligt. idag blir nog inte allt för mycket action, är så sjukt trött. blir nog bara tv & sängen hela dan. haha! nej nu ska jag försöka sysselsätta mig med något. Pusshej. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback