spotlight

woooooh, idag lirade vi skol-sm, hahah första matchen gick ju rätt åt helvete, spelade ganska uselt , förlorade :D men andra matchen lira vi mycket bättre faktiskt... dock blev det oavgjort och vi var ute ur hela skiten. haha! blev iaf redig skolmat, fyfan vad gooooott!!! men det har faktiskt varit en mycket trevlig dag, haha, tro det eller ej :D har börjat skriva på min svenskgrajsemojs, men det går också ganska åt helvete. , sen vill jag bara säga till Alicia att jag inte tänker sluta festa för att kunna sova och sluta gnälla  :D haha.. nej nu ska jag nog köra en runda till Emma, och sen till syrran och fixa naglar :D wooooha! på tal om syrran , ska köra henne och ivan till malmö på fredag, yey.. men vafan ska jag göra medans jag vänta rpå dom, hmhmhm. någon? :D haha

Kommentarer
Postat av: maaaadix

jag viiiiill med, men kan inte ;s

2008-10-08 @ 18:43:35
Postat av: Marcus

Jag som höll tummarna och allt! Det man alltid gör när man är i malmoe såklart! Tar tåget till Köpenhamn. :)

Postat av: Marcus

Haha 35:- eller nåt med dagsbiljett ju! :D kostar ju 100:- från gbg på en fredag. :P

Haha men du skall väll köra? :D Inte så bra att gå på krogen då. ;P

Haha jadu jag vet inte du får övertala mig att ta mig ner nåndag helt enkelt! :)

2008-10-09 @ 19:41:55
URL: http://blogg.aftonbladet.se/11811
Postat av: Marcus

Haha :) ah lite cola får du allt hälla idig iallafall! :P Haha ja det låter bra det! :D Fast först vill ja ha din singel! ;D

2008-10-09 @ 21:10:15
URL: http://blogg.aftonbladet.se/11811

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback