det är så det funkar mina vänner.

försov mig 50 minuter idag, så hann inte duscha och fick liksom slänga på mig kläderna och resten i en påse.. hann inte äta heller :( kan ju snacka gnällig jag var om att jag var hungrig sen.. och trött var jag!! tur att det är sovmorgon som gäller imorgon, börjar 13:00 (: men blev iaf snyggt stylad i skolan, till ett litet troll.. haha så grymt snögga var vi på skolfotot :D förmiddan var bara allmänt seg och tråkig., skulle ha helformsmodell och som sagt avboka ju min. MEEEN, lindas modell hade med en kompis som ställde upp så att nu behöver jag inte ta igen de. hur underbart är inte det :)   blev dessutom massa vågföning, jag börjar bli en jävel på de. och pemanent ;o men det blev skiiiitbra idag faktiskt.. och för att chocka er lite så tog jag hunden på en promenad när jag kom hem idag :) och duschade såklart. haha! sedan va jag hos alex, käka pizza och glodde film! :) , nightnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback