i miss you

haha, lönt att jag var i skolan knappt två timmar :) men vår plan är iaf godkänd och vi har ändrat oss från fotobok till reklamaffischer , för att det är bredare och lättare för oss att då uppnå ett mvg! dessutom var min loggbok bra skriven, WOHO. fattar ni att MIN loggbok var bra skriven. ohlalaaa...försöker hitta folk som ska fotografera och sen sponsra oss lite. vi har förhoppningsvis faktiskt redan fixat de, haha :D
idag var det meningen att jag skulle plugga, jag läste 10 sidor, sov en timme, köpte godis och nu sitter jag här. alltså vemfan bryr sig om voltaire och lenngren och alla andra på upplysningstiden. blaaaaaah! ska iaf försöka plugga vidare, vill ju inte jättegärna ta ett ig på provet imorgon. hihi! vi kan säg att detta var en liten paus i pluggandet. ska genast återgå. tack och hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback