sleeping in my car,

ifredags var det apu, en klipp, en klipp&färg, och en luggklipp :) mycket bra dag. sedan var det match mot hif och vi vann med 4-0 :) underbart! dock en av mina sämsta matcher i hela mitt liv ;p haha.. efter det blev det skoogs lya med emma och syppa sen Qbar :)  och en jävla massa roxette, "how do you do" och "sleeping in my car" , oerhört roliga danser från båda :D haha, trevlig kväll och brabrabra avslutning. igår var det ju "man mår som man förtjänar" , verkligen, men sen skulle man på det igen vid fyra och sen blev det t4, och kingan, trevligt trevligt :) idag mådde jag inte lika dåligt, så hängde med till vittsjö och kolla katt, mamma fastna direkt för den vita långhåriga, så han fick följa med oss hem, söta han :) dock är han väldigt rädd och så, stackarn men inte så konstigt eftersom lilly attackerar honom , haha.. nu ska jag försöka städa mitt rum eftersom jag har grejer överaaaaallt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback