72

nu är det bara finslip på slutrapporten kvar, kollar över den imorgon sen får den skickas in. trots att den skulle va inne idag? äsch som jag sa, va är skillnaden på onsdagnatt och torsdag ;) haha.. sen är den tunga biten över, bara en tung bit kvar sen, gesället och 72 dagar till studenten. och idag 1a april kom solen och den enorma värmen fram, underbart, synd bara att jag fick hålla mig inne och skriva. hoppas det är där imorgon med!! har dessutom gjort en musikuppgift i religion, jag tog pink - dear mr. president. den är en bra och fin låt, bra text! nej nu ska jag sova så jag är redo för min redovisning av låten imorgon, God natt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah !



Idag är det äntligen träning med Drogba , det känns som hundra år sedan . Men på förra träningen gjorde vi upp mål med fotbollssommaren .



träningstider precis efter J - laget .

Träningstider SAMTIDIGT som herr A - laget .

Träna på planerna längst ner 2 ggr i veckan

Träna på A - planen en gång bara för att känna oss störst , bäst & vackrast .

ha fika varje torsdag( lite mer än ruttna , gamla mackor . här är det inte tanken som räknas )

ha betjänter som springer runt med vattenflaskor och ger oss drycken vi förtjänar ( jollykent )

alla män som går in på österås IP ska ta av sig tröjan .

Det kommer mera , var så säkra. Hursomhelst så är den här dagen späckad , ovanligt . träning mellan 19.00 - 20.30 , snabbt som fan till Jacoobskolan och titta på kusin , sen någonstans mellan 22.00 & 23.00 ska jag hinna med att "öva" på en redovisning till imorgon . Jag blir överlycklig om vi inte har tillräckligt med tid . Men med min vanliga otur så hinner vi väl , och det kommer bli en katastrofal redovisning . ( idag trillade jag i trappan . Där var inte så mycket människor & det var faktiskt lite tur , om jag får säga det själv )





and you kissed me 'til the mornin' light - i don't think so honey .





jag har en enda jävla önskan till denna helgen , att vi ska slippa spla i våra stora/fula/gamla tjocktröjor .



2007-02-15 @ 17:46:26

2009-04-02 @ 18:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback