takin' back my love

vilken härlig dag det varit idag, direkt efter skolan blev det en chicken fenix med nathy i solen.. =) sedan massage hos syrran och efter det tog jag en runda på stan.. och sen mötte jag upp sara så drog vi till madrix och satt där i solen, sen dök folke, august, emelie och anna upp och efter att suttit där i solen hela dagen blev det fotboll på österås, 1-1, bättre än förlust såklart men bättre kan vi :D

sitter och funderar på morgondagen, om jag ska med sara & frida till lund, hade verkligen varit skitkul och göra det men tror faktiskt inte jag pallar, haha..  blir iaf kingan som en avslutning, låter som att det är mycket folk som ska dit , kul :) dessutom är det långhelg och långledigt som gäller , ME LIKE ;D hahahaha.. nu ska jag sova. god natt :)




valborg 07'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback