where will I be 365 days from now?

min lilla madde gör framsteg och jag önskar att jag kunde vara hos henne all the time. men får tyvärr inte vara där pga svinfluensan och sen jobbar man också så allt krockar. gosh! har ju faktiskt en massa massa skojsigheter att berätta och som jag vet att hon kommer älska! men så fort hon är redo ska jag springa dit och berätta det :)

idag har jag varit ledig så passade på att sova halva dan, ställa mig i kö till en lya på HSB, beställa visa-kort, lämna min klänning och köpa svart jeans leggins. åkte även till ikea efter att erik slutat jobba. köpte lite småsaker, en ny lampa, en liten "byrå" där jag kan samla papper och småsaker, ljus, ljusstakar, kuddar och ramar, var faktiskt lite besviken, fanns inte riktigt allt som jag ville ha :( golvlampa t.e.x. nu ska jag slänga mig i sängen och kolla lite vänner för ovanlighetens skull och sen sova. take care



haha <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att höra att hon blir bättre och bättre!

2009-09-01 @ 10:15:23
Postat av: Snez

Jag dör. SÅ fina bilder!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback