a grown-up woman should never fall so easily

ifredags blev det after after work eller var det after work work? nåja, började med lite vin på salongen, fixade även mitt och cillas hår, woho! =) Vid nio tiden kom sandra ner och sen gick vi till Cats och åt, tack cilla!! :) runt ett tiden när cats stängde gick jag och sandra vidare till kingan, trots att jag fick dra med henne dit så stannade hon längre än mig, haha! blev dock inte så lånvarigt på kingan, var hemma och sov vid två=)
i lördags var det träning klockan 10.00, jag och arvid cyklade dit notera att vi cyklade dit! haha.. trots mitt hat mot lördagens träning, typ aerobic, så hitta jag det roliga i det. eftersom jag upptäckte att jag inte var sämst :D lycka!! väl hemma igen så la mig och kolla på vänner, somnade en stund och sen åkte jag och jobbba.. efter jobbet var det planerat att hänga med Janni till Kingan, men jag orkade så jag åkte hem och kolla vänner (igen,haha),.. idag har jag planer på att skriva vår lilla sammanfattning och en film. blööh. och sola och kolla på systrar i jeans - andra sommaren. imorgon blir det skola som vanligt och direkt efter åker vi ner till Malmö och käkar och shoppar lite.. sen blir det visning =) samma sak gäller även för tisdag, dock i krstad! :)

förresten, igår fyllde Lilly 2 år :) hihi..
hon börjar bli gammal den.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback