honey, honey

igår vaknade jag upp med svullna mandlar och en igentäppt näsa... =( kände mig ganska sjuk men senare på dagen blev det bättre.. hade en drop-in klipp och en klipp&färg. sedan åkte jag hem och frossa i kanelbullar, mums!! och för att försöka bli av med förkylningen drack jag mammas rom-te, mums! smält socker, rom och vatten, mycket gott! hjälpte iaf lite igårikväll.. imorse vaknade jag med samma symtom som igår.. nåja mår bättre nu iaf, har nyss rullat upp hela håret på spolar inför ikväll. haha jag ser jätterolig ut dessutom var det skitsvårt att göra på sig själv! nåja snart kommer bonnier så ska vi fixa och trixa lite inför kvällens 20 årsfest :) byebye..

Kommentarer
Postat av: nathalie

oj oj oj rullat upp på spolar ;) avancerat!

Postat av: Nathalie

oooooookeeeeeej!!!!!!!! :)

2009-02-15 @ 22:15:49
URL: http://nathalieelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

hhahaha, knut! det hade jag glömt ;) tack för påminnelsen! <3

2009-02-17 @ 15:52:01
URL: http://madiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback