korv med bröd tack

vilken oerhört tråkig träning det var idag, körde "L:et" blöh! och sedan någon försvar anfall , tre mot tre :S inte heller jättekul precis och efter det körde vi lite spel och det är ju kul förutom att vi nu var tvugna att spela hem på egen planhalva innan anfall :S så det blev typ inga anfall eller ja, avslut :p haha.. efter träningen hade benny fixat kokt körv så jävla najs, jag högg in på två dirr. och läsk ;o usch fy mej... kan säga att det var träningens höjdpunkt, helt klart! nu sitter jag här med Nappe i min famn eller halvt på datan han är jättekelen och pussar mig överallt, eller tvättar mig? haha. nu ska jag sova imorgon är det skola, =) nattinatti...

Kommentarer
Postat av: saja

Du ska få se så fort jag har en bild. Höhö! Jobbig träning?s


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback