shuuttahej

en liten update kanske?.. i torsdags efter skolan var jag och bonni och käka på café hörnan, mumma va gott det var =) grillad baguette med salami, brieost och soltorkade tomater!! :) efter det körde vi till perstorp då bonni skulle tatuera sig, hihi, najsnajs, dock blev jag besviken att hon inte tyckte det gjorde ont. haha :) på kvällen blev det träning, fys och av någon konstig anledning var löpningen tung!! :/

ifredags var det apu, först på morgonen var det 'möte' med jenni frisörläraren ,det gick bra :) sedan flöt dagen på som den alltid gör, vi tjaffsar, skämtar, gaddar ihop oss mot varandra :) på kvällen blev det fest med bonni såklart.. och denna kväll bar det av till kingan, var där något för tidigt då där var kanske 10 pers men en timme senare började det ordna upp sig! mycket trevlig kväll vill jag säga..

vaknade upp på lördan något bakis och kände för shopping, ringde bonni och vi körde till Väla, först något vilse i högaborg för att plocka upp snez. på väla blev vi inte allt för långvariga , knappt en halvtimme, haha! köpte en klänning till mamma och en body butter på The Body Shop med pink grapefruit. :) sen blev det donken, gud va gott det var! körde sedan hem, inom maxi för att köpa käk. blev taco, surprise? haha. efter många om och men under dagen blev det fest. och efter alla klädombyten så var vi på plats lite efter 10, haha.. efter en trevlig förfest hos ranmo så blev det björket och det var faktiskt kul där.. men det blir ju vad man gör det till! även här efter många om och med kom emelie och jag hem, trots all snö. vafan var det liksom? =)

Idag vaknade jag runt ett tiden, skönt att få sova ut för en gångs skull! började dagen med att springa efter lilly eftersom pappa glömt stänga dörren så smet hon ut den lilla jäveln. inga knep bet på henne den här gången. som tur var kom våra grannar hem i denna veva med sin vovve micko(?) och jag kunde äntligen fånga henne. idag ska jag inte göra något ansträngande, har varit en tung helg så lite mys blir bra idag, haha! nu ska jag till 'mormor' och hämta mat, mums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback