The boy does nothing.

idag var jag på göingekliniken och kollade om det var bihålsinflammation, men den har nog försvunnit.. men fick några tabletter och nåt nässpray eftersom jag inte är helt frisk så jag hoppas att de ska hjälpa något.. =) 400 spänn slängde jag ut idag pga det.. annars har dagen varit ganska lugn, var och fika i stan och sen med mamma och vaccinera katten.. funderar på att skriva lite på slutrapporten innan greys börjar.. men vet inte riktigt hur jag ska börja så känner inte mig så motiverad..någon som vill hjälpa till? ska vara inne på fredag, dock ska ju den slutliga vara inne i april. så det är rätt chill ändå! får skriva den imorgon.. =) nu ska jag fixa lite te..!

Grattis Jakku & Jojo på 22 årsdagen (:

Kommentarer
Postat av: Nathalie

svar haha gott snack!! :) jag har kommit ungefär så långt som det jag skickade till dig :) lite längre.

Postat av: Nathalie

Svar haha vadå fuska? jag fuskar väl inte? haha. men jag tror det var everybodys perfect den hette :)

2009-02-25 @ 22:21:55
URL: http://nathalieelina.blogg.se/
Postat av: Nathalie

svar haha "alla har skavanker"... du är sjuk! :)

2009-02-26 @ 19:59:07
URL: http://nathalieelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback