vem är knut?

festen i lördags var lyckad, var hemma i säng runt halv fyra tiden.. det var god mat och små tomater, vilken lycka det var när jag och madde upptäckte de :D haha!! var på förfest hos bojjan på andra sidan vägen, smidigt att bara behöva passera vägen. fick skjuts hem av David, mitt lilla hjärta, och jag lyckades få med mig en hel chipspåse, *lalalalaaa* sorry ;) haha men det var så satans gott som nattamad!! på söndan mådde jag mindre bra så jag kolla på vänner heeeela dagen, skönt! annars har det inte hänt något mer spännande, fått hoppa träningen igår och ikväll pga förkylning, illa illa... maria var här innan idag och nålade min balklänning så den kan sys upp! + att mina rosa skönheter kom idag. riktigt snygga på.. lite ostabila, men jag komm väl vara ostabil på studenten? och lika löser lika så jag blir ändå stabil på studenten, haha! nu ska jag kolla på Center Stage - turn it up! hejsvejs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback