vilken lycka

imorse när klockan ringde 07:00 bestämde jag mig för att strunta i första lektionen och ta igen lite sömn. det började bra, i fem minuter, sen fick jag ångest och steg upp i alla fall. vilket jag ångrade när lektionen startade, jag var så trött. kunde knappt hålla ögonen öppna och huvudet trilla ner mot bänken, som om där vore en magnet. men vi fick sluta tidigare och eftersom det var eget arbete på pyskologin (alltså ingen lektion, ni vet) åkte vi in till stan och käka på Rosegarden, mmh gottgott. men mätt blev man =) åkte tillbaka till skolan för att ha frisörlektion i fyra timmar, hade permanentrullningsprov och det gick faktiskt ganska bra, rullade på 45 minuter , nöjd! sedan en festfrisyr, jag har hittat ett dunder mousse wax från goldwell (se bild nedan) som är skitbra och ha i före så jag fick fettbra med stadga sen (dessutom luktar det supergott, typ melon) :D nathalie lockade dessutom mitt hår, haha ser ut lite som en pudel! på vägen hem fick jag ett sms om att mitt paket från H&M hade kommit = mina skor har kommit :D wow vilken lycka alltså, hämtade ut dom direkt och dom är sjukt snygga i verkligheten också dessutom passade dom peeeeerfekt :D förtillfället sitter jag och beundrar dom samtidigt som jag plockar bort mina naglar då jag ska göra ett par nya imorgon, tjoho!! nu ska jag byta om innan träningen , som enligt rykten ska bli tuff ;o



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback