lalalala

mössan idag blev perfekt, absolut skitsnygg. valde diamantmössan, den skönaste, med en kudde som man kunde lägga huvudet på bordet och sova en stund (såklart skulle jag ha det), silvergrej med rosa sten (HV), silver strimma, Viktoria Frisör 09 på framsidan och Student 2009 på baksidan, tjejpaket med champangeglas med namn, visselpipa, trosor, Svea modell (vit siden på insidan) och studentpenna , pris på detta då? jodå, det ska jag tala om 948 kronor :D hahahaha.. men mamma sa det var okej och gick med på att betala, ska ju trots allt inte köpa/hyra nån balklänning eftersom jag redan har en =) var i perstorp en sväng med bonnier och jag är sjutk sugen på att göra en ny tatuering. Waaaaaaaah.. nej nu kommer arvid och hämtar mig, ska träna. =) OCH, jag har beställt mina saker från H&M nu, loveit!




Kommentarer
Postat av: nathalie

Plus att det var sajtsing i hässleholm :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback