helg

då var det helg igen, äntligen =) haft en dryg vecka i skolan, fått reda på att vi ska göra massa arbete och sånt tråkigt :S blöööh. igår blev det film med bonnier, björn gustavsson och time out, helt sjukt va vi garva. så jävla kul :D efter det drog vi till Qbar och kolla läget.. men det var ganska dött, kanske blir bättre ikväll? kanske skulle bege sig dit? eller bio? eller.. först och främst ska jag ta och börja plugga i nån timme, eller tills jag blir hungrig om en halvtimme kanske? :P haha! så det är lika bra jag börjar ! :)

"ja har somnat på en heltäckningsmatta jag med, men inte sytt en väst av den" ;D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hallå du! Jag ville bara meddela att jag har återupplivat min blogg ;)

Postat av: Sandra

Hallå du! Jag ville bara meddela att jag har återupplivat min blogg ;)

2009-01-18 @ 20:59:27
URL: http://heingard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback