it was you that kept me holding on,

tog visst en liten paus här.. nåja, wallander filmen var sjukt bra.. trots att jag inte är något större fan av wallander så var den faktiskt bra ;) innan bion blev det pizza på viking och sen största popcorn som fanns till bion, jag o madde åt en tredjedel. hahah! på lördagen blev det cup i osby, vann första matchen mot Önnestad med 1-0 och sen förlora vi mot både lönsboda och Wä, spelade för första gången som hlm dam, i röda tröjor :D haha! på kvällen blev det lite syppe hos gustav och sen qbar, trevlig kväll :) i söndags åkte jag till osby för att kolla vårt andra lag och de förlorade :( på kvällen kollade jag film, sweet home alabama, sååå bra! :) och igår var det skola, hade massa teori inför gesället. gaaanska drygt och sen på kvällen drog grusträningen igång, kulkul men kallt. idag var det åter igen skola och det var drygt. efter skolan begav jag mig till intersport och införskaffade mig nya grusskor, 400 borta bara sådär. men eftersom jag inte har några så får det bli så. he he! imorgon blir det äntligen dags att bege sig till tandläkaren, och sen seminarium projektarbete, hur man skriver slutrapport, *snark*. och till helgen kanske det blir hbg och hälsa på snez?? ;D nåja ska köra och hämta arvid nu, ska ner och träna ikväll igen.. byebye


Kommentarer
Postat av: Snez

Klart du ska komma ifall jag inte ska till Gbg! =) Skit kul å se dig i söndags =))

Postat av: Anonym

Hoppas du haft en bra kväll sötnos! :)

2009-01-13 @ 23:52:59
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback