läggdags

riktigt gött på träningen idag, inte alls lika jobbigt att springa som förra gången, :D tur var väl det! nu alladels strax efter att fixat med skivan ska jag sova och imorgon blir det blå :) och på kvällen blir det lite fest med fritte, dahlgren, burre, bella och ev. jb och sen vidare till kingan, ser verkligen framemot det och tror det kommer bli kanonkul! :) nu ska jag bädda ner mig så jag är pigg till imorgon! förresten, ihelgen ska jag beställa både skorna och bikinin :D WOHO! me like.





Kommentarer
Postat av: Anonym

haha,jaaaaaaa. dock tog det en jeffla tid och jag är inte klar än:P men stolt över mig själv:D

Postat av: Anonym

jooohuuu, klart det är! du var ju i tunisien i höstas ;)

2009-01-25 @ 22:14:41
URL: http://madiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback