ny vecka, nya utmaningar

lördagkvällen slutade med fest med bonnier, blev lite försyppe hos syrran och sen ner till ozzie innan vi drog till kingan :) var faktiskt en mycket trevligt kväll på kingan..! dagen efter var något mindre lyckad, he he. jag har iaf lyckats börja lite med pluggandet. eftersom det är på onsdag det gäller, waaah! men tror det kommer gå galant faktiskt. och gör det inte det så får man ju göra omprov, =) men det ska vi inte göra.! så idag ska jag plugga heeela dan, kanske skippar träningen, har inte riktigt bestämt mig om det än! imorgon ska jag färga håret på syrran i skolan, ska bli spännande & se hur det kommer sluta, HAHA! :D och på fredag blir det e. kingan med bl.a. fritte, bella, dahlgren :) förresten har 4 fribiljetter till lördag, någon som vill ha?! nu e de plugg., =)



Kommentarer
Postat av: lasse

geee miig xD

2009-01-19 @ 15:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback