something beautiful

wooho, jag hade inga hål hos tandis idag :O chocken... men dom var på gång, såklart.. haha! eftersom tandis var ny på stället tog det extra lång tid, så jag fick köra till skolan idag, på 20 minuter, not good! och jag var i skolan en halvtimme, verkligen lönt. sen har jag inte gjort något vettigt.. imorgon blir det skolan igen och sen efteråt ska jag verkligen försöka plugga.. :) haha, måste även skryta med att jag klarade dagens sudoku i metro innan pappa :D man lär ju sig av de bästa..! så därför ska jag gå och lägga mig nu. nighty (:

den 26 januari ska vi äntligen prova mössorna :D

Kommentarer
Postat av: erica

det var på gång? HAHA . härlig tandläkare .

2009-01-15 @ 00:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback