studeidag

i fredags var det ju kingan och förfesten hos bella var riktigt kul, måste vi göra om snart igen tycker jag :) vi gjorde en egen dans till Pokerface som vi körde på kingan sen, haha.. efter att ha önskat låten 20 gånger från det att vi kom vid ett till att den spelades tjugo i tre. sjukt! på lördagen kom sandra hit med Lino, åååh han är så söt! min lilla gullegris.. på kvällen där blev det Qbar en sväng med dom från jobbet.. dock körde jag och patricia på nyktert och höll oss till varandra. när man ser alla andra fulla börjar man tänka om och undrar om man själv verkligen beter sig så ;p haha.. och han mörke killen med fluff.. vilken prick alltså, levde ut totalt så jävla gött och se ;D haha! runt två avrundade jag min kväll.. =) igår såg jag brudens bästa man och den var hyfsat bra faktiskt! idag är jag ledig så vid ett ska jag till skolan och testa studentmössa, ÄNTLIGEN! sen har jag inga större planer, kanske följa med fritte och kolla lägenhet? och ikväll är det träning! :) nu ska jag göra vid mig, ska snart köra :) byebye...


man börjar fundera och förstå att börja ta vara mer på tiden med varandra...
R.I.P

Kommentarer
Postat av: Nathalie

svar haha din röst räknas inte! :)

Postat av: Nathalie

hmmm bra fråga vikksan... svart är ju alltid användbart men samtidigt kul att ha skor i nån annan färg. tror du att du kommer använda ljus kastanj? har du kläder som passar till?

2009-01-26 @ 11:50:42
URL: http://nathalieelina.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha ja jag hade nog tagit svart. nej trekants!! :)

2009-01-26 @ 12:23:02
URL: http://nathalieelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback