baby I can feel your halo..

blev ingen joggingtur med hunden igår, precis när jag tänkte ta tag i det börja det åska, blixtra och ösa ner. men ska göra det senare idag! har dessutom lovat mamma att springa med hunden så nu måste jag verkligen. sista lediga dagen innan jag börjar jobba. onsdag till lördag denna veckan, välkomna in och boka tid eller ring 81818 (: ska ner en sväng på salongen idag och kika lite hur det ser ut med bokningarna denna veckan, spännande! ska även försöka få skivan med mina balbilder. så jag kan skicka iväg tack-kort! fick av JB och Elmen idag, jättefina :) nu ska jag fixa frulle. later! take care / vb


Remember those walls I built
Well baby they're tumbling down
And they didn't even put up a fight
They didn't even make a sound
I found a way to let you in
But I never really had a doubt
Standing in the light of your halo
I got my angel now

Kommentarer
Postat av: Sara

Regelbundet kan man väl inte kalla det efter två veckor. Men vi spranf totalt 1,5 mil förra veckan och 5 km igår så vi är på gång :) Nej eller jag kanske tränar något innan jag flyttar. Känner inte precis någon saknad efter det. Själv då? Fortsätter du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback