dags att ta det stora klivet ut i vuxenlivet..

ah, jag var ute och sprang idag. riktigt gött men riktigt tungt. hoppas jag pallar efter jobbet imorgon med, måste försöka göra det till en vana! mår så mycket bättre av det.. känner att jag är trött konstant eftersom att jag inte rör mig på samma sätt som innan så lite träning behövs! fixat naglarna ikväll med, blev mörklila efter många om och men. har även fixat lunch till imorgon, vissa får ju snåla med och äta ute, haha! så imorgon drar allvaret igång på Blå Salong och som sagt är alla välkomna att boka tid, titta in eller ring, :) god natt... take care / vb

Kommentarer
Postat av: Nathalie

fan va jag längtar till liseberg!!! ska bli sjukt kul :) så du är så duktig och gör matlåda? det var inte illa de ;)

Postat av: Nathalie

haha ja just de. :)

2009-07-23 @ 14:14:38
URL: http://nathalieelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback