now if she does it like this, will you do it like that?

glöm bort det där med och snåla. i lördags var jag och erik på väla, köpte ett par skor ochjeans från h&m och ett balsam och ett body butter, från the body shop! och inte blev det bättre av att vi åkte till ullared igår. köpte grease, två påslakan, ett lakan, en skål från kosta boda "hope", muggar, smörknivar (ska väl flytta inom en snar framtid, ja), vinöppnare, salt&peppar kar och lite annat smått och gott. förtillfället är mitt konto ganska rensat :S haha! efter det var vi på MQ outlet där erik köpte ett par shorts och jag ett linne och en tröja, var ju köp tre betala för två, och erik betala allt. tack <3 på kvällen var jag med bonnier, kollade seven pounds, hyfsat bra film faktiskt, när man väl kommit till slutet och förstått allt, haha! idag har jag fixat lite med naglarna och så, tänkte städa llite nu och sen försöka komma ut och springa. måste verkligen ta tag i och börja träna! önska mig lycka till! take care / vb

Kommentarer
Postat av: Sara

Du kan hänga på mig och Linn vi springer 2 ggr i veckan :) Höhö


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback