One life, Live it!

osndag och dagarna rullar på, snart kommer min säng som jag längtat efter! kommer antagligen imorgon men blir på fredag den hämtas. och sen "skrotar" vi de gamla. sorry syrran! idag åkte även syrran till slovenien på dop, så jag har henna lägenhet fram till måndag, SKÖNT! ska va där ikväll efter att jag, mamma o pappa varit en sväng i hästveda om dom kommer hem nån gång vill säg. ska även till kstad med Bonni, woho! lite party kanske?! som det ser ut nu ska jag nog in till kstad resten av dagarna, imorgon med fritte, och fredag är nästan ett måste, och sen med kitty, bonni & co på lördag! :) nu måste jag fixa frillan, trots att min lera är kvar i sölvesborg, attans. / VB



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback