1 Juni

veckan som varit:
tisdag - fest
torsdag - fest
fredag - fest
lördag - fest
söndag - fest

Siestan var riktigt bra, bästa uppträdet var Lazee trots att jag bara kunde två låtar :D haha.. slösade bort 1 timme och en kvart på Mando diao även om jag inte lyssnar på dom. men där var en låt jag kunde, HEJA! och jag jobbade mitt sista pass på hemmakväll i lördags, med crusing och siesta = kaos.se. sara fick stanna till elva, sen fick malin och sandra hjälpa oss stänga och städa lite. haha fyra stycken, och vi brukar bara va en, woho! blev givetvis siestan direkt efter och timbuktu, mycket besviken, var inte alls bra! haha.. sedan på söndagen var det morsdag och efter det var det överrasknings avskedsfest för jenny =) mycket trevligt.. idag har jag varit ledig så har fixat med lite saker, blommor och så. var även nere på skattjakten och kollade in dom, fick även hjälpa Jb med ett uppdrag "tjej med silikonbröst", haha och det funka :D blev även nersprutad med målarfärg och vatten, naaaajs! :D var sedan på massage, helt underbart gött.. så nu är jag redo för party igen, haha! ikväll ska jag göra min annons till företagsekonomin så jag har det gjort med, haha. alltid ute i sista minuten. ska ta tag i det nu! :)  och sen är det skattjakt för min del på onsdag, HEJA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback