2 juni - 10 dagar

totalt onödig dag i skolan idag, haha nåja. efter det var jag på salongen, fick håret färgat, me like och testuppsatte håret inför balen. kommer bli riktigt najs, fast det visste vi ju redan, haha :D har även fixat shot till imorgon, fotograf till söndag och fixat med upphämtningen! härligt härligt och med nyckeln till stoby. bara tårtan och musiken kvar, nu är det nära!! imorgon är det skattjakt och kunde nästan få ett litet utbrott på mor när hon börja whina över att det var fest "du behöver ju inte va överallt hela tiden" jag svarade lugnt och sansat "jag tänker inte ha denna diskussionen igen, under studenten!", puh. nu ska jag snart lägga mig och ladda till skattjakten. det kommer bli gaaaaalet :D bye bye / V.B



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jävligt snygg bild:D är balen på söndag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback