Karneval 9 juni 2009

hade karnevalen idag, något bland det roligaste jag har varit med om i hela mitt liv!! inte för att jag var så pepp imorse vid nio när jag kom! men jag behövde bara vakna och sen var förfesten igång. tog bussen till stan och sen promenerade vi ner till samlingen vid polishuset, där fortsatte förfesten fram till 12 sedan var vi iväg. tågade genom hela kstad. min röst tackade för sej ett tag där, märkte både anna och sandra som såg mig :D haha! vi avslutade sedan allt med mat (såklart) och dans i tivoliparken.. dock hade jag och nathy en riktig avslutnin "nattamat" på donken 14.30. haha.. väl hemma varvade jag ner och tog en powernap, nu sitter jag och väntar på att Linn ska hämta mig, ska ner och kolla på fotboll. så dom alla äntligen får se mig på österås igen. ska lägga upp bilderna på face sen, har tyvärr inte funkat innan idag :(

imorgon blir det lekdag med alla frisörerna i åhus på stranden, hoppas det inte regnar! och på kvällen blir det ut och käka hela klassen och lärarna, sen lite party på kvällen. ska även toppa mitt hår under dagen. bara toppa, inte klippa av. ÄN! haha. torsdag är en vilodag, emma kommer hem!!!!!!!!!!!! hoppas få hinna träffa henne annars får jag hålla mig till fredag,

fredag - jag tar studenten, jag får träffa Emma och Erik kommer hem,
förhoppningsvis hinner han till min student <3



Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, så jäkla söt var du! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback