A best friend is someone who will ride in the car with you, even after several near-death experiences

...mitt och Emmas citat ;) sitter och tänker tillbaka på vår tid tillsammans,.. vill bara att du ska komma hem nu, nu har du varit iväg bra mycket längre än planerat... innan var du alltid ett samtai/stenkast bort och nu är du i ett helt annat land.. min "lilla" kommentar till dig på bloeggen löd; "Postat av: vikkan

ALLTSÅ bruden, jag saknar dig.. som fan!! längtar som fan till min student BARA för att få krama dig och hålla om dig en stund.. " jag kommer fortfarande ihåg hur glad jag över att du skulle komma hem över jul trots att du inte visste att jag visste och försökte lura mig totalt ;) synd där ;) och jag låtsades som att du aldrig varit iväg och vi fick en bra fylla;)  nej nu har du sett Oslo, kom hem. Saknar dig vännen <3 "nemo, hahaha, nemo.. jag fattar inte?!"



A best friend is someone who will ride in the car with you,
even after several near-death experiences. <3

Kommentarer
Postat av: Dahl

Vännen då!! ='(

Gud vad jag saknar dig! Alla sjuka kommentarer och skratt. När du rapade som fan utanför gunnars hus hahhaha.. Det finns så mycket, o jag saknar det så jag tror jag spricker!!!

<3

2009-03-30 @ 13:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback