artonde mars

igår var det fokus på kondition&styrka på träningein, trodde jag skulle ge upp redan efter första övningen.. tur vi gick över till spel övningen där istället.. men jag hade lite extra enegri och hade orken att syssla med allt annat under styrke övningarna.. :) någon för ju liva upp stämmningen.. på lördag blir det visst någon minilagfest i klubbis, synd man jobbar. får springa inom efter! längtar lite lagom till fredag nu faktiskt, ska agera modell på class som jag nämnt tidigare.. borde egentligen åka upp till syrran och fixa lite eftersom dom kommer hem på fredag, REDAN! ;) haha.. ikväll är det dessutom studenfest, funderar på och smuggla in mig själv, men vet inte om jag pallar, (what?).. haha! dessutom är jag sugen på kladdkaka men pallar ju inte stå och baka det nu, eller? kanske ut till bjärnum och glo damfotboll? nåja vi får se, :)


Fides, spes, caritas, maior autem horum est caritas


Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha men denna klänningen är ROSA! på bilden är den inte lika rosa som i verkligheten.. haha. vi får se :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback