mc-partay

igår var det salongen som gällde, trevlans, och Cilla hade hittat hem :D på kvällen blev det  middag, efterrätt, vin och godis :) och magnus och annika vann lets dance, och det gillar vi, fast laila och tobias var bra dom med, men bara en kan vinna!!! lördag, jobb heela dan, fick klippa av en killes hår :D det gillade jag, det var dagens händelse.. sen blev det taco och fix innan förfest hos Lisen och sen MC-fest(MotorCykel-fest).. och det var riktigt trevligt =) massa fler öl än planerat och jag o Cilla var hemma senare än planerat ;) hoppas Cills kan köra imorgon och jobba, en annan lirar match, hehe ;) nu ska jag sova, önska mig lycka till i matchen och glöm inte ställa om klockan en timme framåt *snark*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback