nionde mars

okej, idag hade vi en föreläsning från 8:30-11:10, vad handlade den om då? ärligt talat så vet jag inte.. det enda jag lyssnade på var när fenix/snygge-martin prata och det var något om att gå ut på krogen och att strunta i den dära "sista ölen/drinken" . nåja under tiden satt vi och prata om helgens händelser och kommande händelser, typ vad ska vi ha på oss på fredag? var ska vi äta efter detta? någon som börjat på svenskan? efter föreläsningen blev det mat på house of bagels där jag sprang på sara & timmy och sara =) sedan gick vi ner mot fenix för att fika (såklart). mums :)

efter skolan gick jag upp till syrran för att fila lite på klorna och sätta nytt gele, gick helt okej, en negativ sak var att hon tagit med sig nagelklistret så jag kunde inte sätta på en ny nagel på lillfingret , nåja den får vara utan. åkte hem och kokade lite, pasta, wokmix och lax, gott! nu sitter jag här och ska börja på svenskan, suck. har bara en timme på mig innan jag ska ner till träningen..

dagens bästa var att mys backspegel trillat ner när vi kom tillbaka från föreläsningen, haha klockrent.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback