Tolfte Mars - Viktoria

Idag var jag och nathy i skolan tidigare än vi började ;o för att jobba med vår hemtenta i svenska.. eftersom vi hade svårt med två tre uppgifter. nåja, vi gjorde iaf två ihop så det var skönt att få något gjort. Slutade runt halv tolv och då satte jag mig ner för att skriva på min hemtenta eftersom att jag ska va kvar till ca. två får jag passa på och skriva. mamma ska till CSK kvart i två så jag ska vänta på henne här, suck va drygt. fick tillbaka slutrapporten idag och det såg väl inte så bra ut, haha. det var okej men vi kunde skriva bättre, men vi fatta inte hur vi skulle skriva, fick inte jättebra beskrivning, får se hur det slutar med det. imorgon är det iaf 3:3 och jag har fortfarande inga kläder, PANIK! får se vad jag kan rota fram ikväll, måste packa och få med mig allt eftersom jag ska vidare direkt efter salongen. vem hämtar? äsch nu ska jag skriva vidare på svenskan så jag kan få den nästintill klar. btw, idag har jag namnsdag och jag fick en burk chai te av syrran, nu kan jag dricka de när jag vill :D woho. hejhej...



Kommentarer
Postat av: Marcus

Grattis på namnsdagen! :)

Postat av: erica

Grattis "fritzi"

2009-03-12 @ 16:31:34
URL: http://icouldlickyourthigh.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Just tusan, Grattis! och nu är kläderna färdiga. skit samma egentligen. så länge vi har brillorna:P

2009-03-12 @ 19:41:28
URL: http://diaryofnatty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback