15

syppet i tisdags var trevligt, det blir vad man gör det till.. :D dagen efter var mindre rolig, fruktansvärt trött och två "redovisningar" haha bar ju chill, sluta tio. sen åkte jag hem och sov , det behövde jag! idag var det musikal på teatern i kstad - moulin rouge, var faktiskt jättebra! eller ja bra iaf.. sedan blev det skattjakts utklädnads jagande :) och efter många om och men så fann vi vad vi skulle ha.. sedan chicken fenix, såklart och skopunkten, inhandla två par skor.. jag har ju inga skor så jag behövde de bonni ;) hahaha!! nu sitter jag här och funderar på om jag ska till siestan eller inte.. david skulle kolla (om han kommer ihåg) om de fanns fler biljetter med camping =) så får vi se sen! tror jag ska upp och sola i stan först. byebye :)



siesta 08'

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, du är så kass! i love shooooooooooooooes:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback