31 dagar kvar

jaha vad fick jag igår då? lite cash, choklad, sporttopp, blommor och trisslotter. dessutom ska en viss summa av pengarna gå till mediumet. så ska ringa i veckan och boka tid! ser fram emot det riktigt mycket, dock lite nervös. idag har jag börjat på min slutuppgift i religionen som ska va klar till torsdag och ska fortsätta hela kvällen, skippade faktiskt även träningen idag så får bli ett himla skrivande. inte mycket tränande för mig på senaste tiden och som mitt schema de kommande veckorna ser ut lär det inte bli många fler :S men ska iaf träna imorgon i skolan och jag ska tydligen lira släpande forward i cupen på måndag, haha!! äntligen lite offensivt :D nu ska jag återgå till mitt skrivande innan desperate börjar 21. :)



dagens mest spelade låt, we go together från grease, haha;
We go together like
rama lama lama
ke ding a de dinga a dong

Kommentarer
Postat av: lasse

vadå grey´s ? bara tiiisdag ju

2009-05-12 @ 20:35:54
Postat av: Marcus

Haha sjukt go låt!;D Boog-e-dy boog-e-dy boog-e-dy boog-e-dy shoo-by doo-wop she-bop

Sha-na-na-na-na-na-na-na yippity dip de-doom.

Det enda rätta sättet att avsluta en film på! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback